Lady Bug Note Generators

Saturday, July 30, 2011

ya,memang aku terluka

terlajak perahu boleh diundur,
terlajak kete,bus,lori,treler boleh direverse,
terlajak motosikal,basikal boleh pusing balek,
tapiiiii
terlajak kata?

pagi2 da meroyan.serius,hati aku sedih.tapi maybe xsesedih hati yang pernah aku lukai (bajet kan?) dan xsesedih hati orang yang aku khianati tu.

khianat?
sape yang nak jadi pengkhianat? pasti tanak kan? aku pun tanak.tapii,apekan daya..aku da memang terjadi seorang pengkhianat? ape? ingat best sangat ke jadi pengkhianat ni? aku pn xtau cane rasenye..pahit? masam? manis? tawar? ape ko ingat ni ikan siakap 3 rasa ke macam2 ade? hoho

k,aku terima semua 2.maybe salah aku.tapi kalau aku terus terang akan menyakitkan hati,baek aku diam.tapi xleh ke tnye aku dulu if something yang terjadi? takan men tuduh je? takan men hentam je ape yang dirasa? aku pon ade perasaan,ade rasa..

pengkhianat? 
yeah! good title for me! weldone,i'll accept it.everything.thank you so much.but i'm so sad.why u? why not other person give me this word for me? why you ha? but sokey,insyaAllah i'll accept everything.i know im not a good person for u,im so sorry..

bytheway..terima kaseh kerana meyedarkan saya yang saya memang layak utk pegang title 2,terima kasih bebanyak.


~copy n paste from luahan hati~
MyEm0.Com

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...