Lady Bug Note Generators

Wednesday, July 13, 2011

tAksAh kAlAu xdE yAng bAru..

senAng citE,u Olls pOn meSti sukA lAu dApAt yAng bAru kAn? sukA bangAt gitu,tOl x? sukA2 jugAk tApi yAng lmA jAngAn lupekAN teruS,kesiAnnn! yaNg lamE 2 kOrang stiLl lAgi bOleh simpAn,jangAn buAng..mAne tAu bOleh gunA lAgi lEn kAli..kAn3?
          xkisAhlA pApe pOn asAlkAn begunA..jangAN plAk Abes mAdu sepAh dibuAng! kesiAn sepAh,kenA buAng.dAh memAng bersepAh2 lAh kAt luA sAne 2 hAh..xpAsAl2 nmE sepAh nAik kAn? tApi memAng tebAeekkk lA lAwAk dOrAng,memAng lAyAk lA dorAng jAdi juAra.eAh,ntAh Ape yuNi melAlut poN yuNi xtAu ni..


pApe pOn,lAyAn jelA gAMbA ni..
      ni gAmbA yuNi versi SelEndAng pAshminA..kdG2 mANusiA perlu perubahAn gAk kAn? ;)




p/s: sukA gambA ni,yuNi nAMpAk tggi cAm mOdel..:P

mAk itAm bOntOt tOnggek! hAhA..

p/s: sukA jgAk gmbA ni sebAb kejErAwAtAnku terSerlAh..:(




pesAnAn penAjA:  
       1) entRy yAng tAkde kenE mengEnA dengAn apA yAng nAk dicAkApkAn.
       2) kuNing iTu menyErlAh.tiadA kAitAn dengAn mAne2 pihAk..;)




www.tips-fb.com

2 comments:

  1. cantik <3 heee..
    haii.. :)) kita folow blog awak.

    ReplyDelete
  2. mekaseh..:)
    nnt kte follow memollow eak..;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...