Lady Bug Note Generators

Monday, July 18, 2011

nak hupdate laju2 malam ni jugak..

lagi 2 minit nak masuk kul 3pagi..aiyyoorr,tahan plak mata gua malam ni..biasenye dah terpejam lena..esok cuti la deyyy,gua xsabar nak g jalan2 ni.hakhak,asyek jalan2 je kejonye..cane duit xabes? kn3?


tanggal tigapulohsatu,bulanlapan limapulotujuh...hariyangmulia,hariyangbahgia..ok,please stop it! bingit tlinge ni tau nggak? chesss..jap,kite potong kuih lagu diatas..;sebenarnye gini lagunye...
tanggal lapanbelashari,bulantujuh,satupuluhsatu..(ade ke wey?) 
k,xpayah nak ngade2.hupdate je terus..


gni citenye..
tanggal lapanbelasharibulantujuh,hari yang penuh dengan kejadian.nak tau ape die? checkitout! come on baby,cometopapa..




1.pagi2 da nak eksiden


  • bawak laju2 xhirau sekeliling pastu de muka kete termonjol kat depan terpaksa brek mengejut sambil marah2 bukak cermin ohmaiigoood saudara aku rupenya nasibbaek tak langgar terus.
2.pagi sampai malam keje boring tahap gaban
  • sampai kat tempat keje sapu sampah mop lantai borak2 ngadap pc hupdate blog blogwalking makan burger sampai balek.
3.tengok orang 2 da de pengganti baru
  • ouh my late granny i miss u so much serius xdek kaitan langsung curik2 bukak fb tengok sorang mamat budak kelas time formfive tngkap basah gmba dengan kawan aku jugak padahal kawan aku 2 baru break dance up dengan die punye pacar lama.
4.malam2 g wakaf che yeh..
  • waaaa manyak sedih selendang baru gua xsame warna dengan baju gua xkesahlah sebab da beli so terpaksa pakai.
5.luahan hati perasaan kawan
  • ouh kesian yang teramat aku hanya mampu menjadi pendengar setia wahai kawanku semoga kamu terus tabah menjalani kehidupanmu sebagai seorang wanita.
6.da nak tido
  • jeles tengok adek aku da begolek kesana kemari tanpa tujuan sambil angin menghembus keluar dari kipas dan aku juga mau tidor..
7.8.9.10
  • nunyte kawan2.......


MyEm0.Com


saya memang seorang budakyang cute dan manis serta comel..
p/s: abaikan perasaan daku yang tengah menggila di pagi buta ini..




www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...