Lady Bug Note Generators

Friday, November 25, 2011

tahukah engkau?

tahukah engkau?
ya..
aku tau..
telah banyak kesilapan yang aku lakukan sepanjang bergelar manusia
baik sebagai seorang anak,cucu,adik,kakak..
baik sebagai seorang pelajar
dan paling penting..
baik sebagai seorang hambaMu Ya Allah


tahukah engkau?
ya..
aku tau..
banyak dosa yang telah aku lakukan
terlalu banyak Ya Allah
kadang kala aku alpa
kadang kala aku hanyut
kadang kala aku takabbur dngn segala nikmat yang Engkau berikan


ampunkan aku Ya Allah
ampunkan aku!


tahukah engkau?
ya..
aku tau..
kadang kala aku hidup dalam dunia ciptaan ku sendiri
aku hanyut dibuai segala memori indah
aku bersalah!


tahukah engkau?
ya..
aku tau..
Engkau maha besar..
ampunilah hambaMu ini..
aku hanyalah seorang hambaMu yang paling hina.
tinggi mana pn riak aku
tinggi mana pn takkabbur aku
tinggi mana pn sombong aku
aku tak mampu melawan tingginya ciptaan dan takdir Mu Ya Allah


Ampunilah aku Ya Allah
Ampunilah segala dosa2 aku Ya Allah.
Amin yarabbal al-amin..


www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...